Ingatlan adásvételi szerződés.
Tisztelt ingatlan vásárló, amikor Ön megegyezett az eladóval, az ingatlan adásvétel részleteiben, az ingatlan adásvételi szerződéshez szükséges adatokat küldje el ügyvédjének! Adatlista
Ingatlan adásvételi szerződéskötés menete Bp.-i ügyvédnél:
Kedves ingatlan Vásárló, Ön nálam erre számíthat:
-Amikor az ingatlan és a szerződést kötő eladók és vevők adatait emailban megkaptam, az adásvételi szerződést elkészítem, a hitelt nyújtó bank elvárásainak és az érvényes jogszabályoknak megfelelően.
-Még a tulajdonjog átruházási szerződés aláírása előtt, e-mailben elküldöm a Vevőnek és Eladónak az ingatlan adásvételi szerződés /Ingatlan ajándékozási szerződés tervezetét, adat ellenőrzésre.
-A megfelelő előkészítés, és telefonon vagy e-mailben történt ingatlan adásvételi szerződés egyeztetését követően az érdekelt felek személyesen megjelennek ügyvédi irodámban.
Ekkor lekérem a Takarnetről (1000.-Ft ) az adásvételi szerződésben szereplő ingatlan tulajdoni lapját, és leellenőrzöm, a személyi iratokkal együtt. Az ingatlan adásvételi szerződéssel kapcsolatban felmerülő ingatlanjogi kérdésekre válaszolok, tájékoztatom Önöket a tulajdonjog átruházás után felmerülő adó és illeték kötelezettségekről, kedvezményekről. (Ha a vevő egy éven belül ingatlanát eladta, a kedvező illeték kiszabás érdekében, az előző adásvételi szerződést hozza magával.)
Ügyvédi szolgáltatásaim közé tartozik az is, hogy lehetőséget biztosítok ügyvédi letét elhelyezésére, (pl. vételár, tulajdonjog bejegyzési engedély) és képviselem ügyfeleimet az illetékes földhivatal és az illetékhivatal előtt.
-Az ingatlan adásvételi szerződés utolsó átolvasása, ingatlanjogi kérdések tisztázása után történik az ingatlan adásvételi szerződés aláírása és ügyvédi ellenjegyzése.
-Az adásvételi szerződés megkötése után, az ingatlan adásvételi szerződést benyújtom az illetékes földhivatalba. Az “érkeztetett” példányt átadom a vevőnek banki ügyintézés céljára.
Ezúton is tájékoztatom, tisztelt ügyfeleimet, hogy én, mint ügyvéd, az Eladó és a Vevő jogait egyenlő mértékben képviselem. (Az eladó érdeke, hogy határidőre, hiánytalanul megkapja a vételárat, a vevő érdeke, hogy a földhivatali ingatlan nyilvántartásba bejegyezzék a tulajdonjogát és a szerződésben meghatározott időpontig birtokba vehesse az ingatlant. Ennek érdekében olyan okiratokat készítek, melyek a jogszabályoknak, a földhivatal, az adóhivatal és a hitelt nyújtó bank előírásainak, mindenben megfelel.)
Tisztelt ingatlan vásárló most kérjen ajánlatot>>
Az ajánlatkérés Önt nem kötelezi semmire, ha nem felel meg az ajánlatunk, nyugodtan választhat másik ügyvédet.
Ingatlan adásvételi szerződés költségei:
Az ingatlan adásvétellel kapcsolatos költségek viselése a felek megállapodása szerint történhet. Ha nem állapodnak meg, úgy a törvény rendelkezése szerint a költségmegosztás a következő:
• Az Eladót terhelik az átadással és az ingatlan jogi rendezésével kapcsolatos költségek. (tehermentesítés, Ingatlan közvetítő díja, elmaradt rezsidíjak, közös költség kiegyenlítése, jövedelem adó a tiszta jövedelem után 15%) Az energetikai tanúsítványt az eladónak kell elkészíttetni és átadni a vevő részére. Az eladó ingatlan adásvételi szerződésben nyilatkozik, mely szerint az energetikai tanúsítványt a vevő rendelkezésére bocsátotta.
• A Vevőt terhelik a szerződéskötés költségei (ügyvédi munkadíj, az ingatlan átvételével kapcsolatos költségek, 4% tulajdon szerzési illeték), valamint a földhivatal ingatlan nyilvántartás eljárási díja. (6.600,-Ft)
MOST, 27 M alatt, az ügyvédi díj, fix: 80.000.-Ft/ adásvételi szerződés!
27 M Ft ingatlanérték fölött csak 0,3 % a munkadíj!
Ingatlan átruházási szerződés ügyben, ha megtisztel bizalmával,
h-p: 9-18 óráig hívhat! 06-20-354 8963
Éjjel nappal írhat: Tegye fel kérdését vagy kérjen ajánlatot>>
Kérdések válaszok CSOK témában>>