HÍVJON!
KÉRJEN AJÁNLATOT
Ingatlanjog

Jogi képviselet, peres és peren kívüli ingatlanjogi ügyekben.

A jogi tanácsadástól az ingatlan tulajdonjog földhivatali bejegyzéséig, teljes körű ingatlanjogi ügyintézést, ingatlanjogi szolgáltatást nyújtok az ingatlan tulajdonjog átruházási, bérleti és vegyes szerződések, az ingatlan-nyilvántartást érintő bármely ingatlanjogi ügylethez.

Jogi tanácsadás minden INGATLANJOGI ügylet ELŐTT!

Az ingatlan-nyilvántartásról szóló 1997. évi CXLI Tv.  32.§. (3), (4) bekezdés szerint a tulajdonjog, haszonélvezeti jog, a használati jog, telki szolgalmi jog, vételi jog, jelzálogjog (önálló zálogjog) keletkezésére, módosulására, illetve megszűnésére vonatkozó bejegyzésnek, közokirat, ill. ügyvéd által ellenjegyzett magánokirat alapján van helye.

-INGATLAN TULAJDONJOG ÁTRUHÁZÁSI SZERZŐDÉSEK:

Ügyvédi praxisomban kiemelt jogterület az ingatlanjog:

Ingatlan adásvételi szerződés>>

Ingatlan ajándékozási szerződés>>

Szerződés kötéshez Adatlista >>

Ingatlanjogi alapfogalmak>>

További ingatlan átruházások: – Ingatlan csere. Tartási-, Életjáradéki szerződés tulajdonjog fenntartással.

– Közös tulajdon megszüntetésével kapcsolatos  ingatlan átruházási szerződést készítek Önöknek: Vagyonmegosztás>>

A házastársi vagyonmegosztás mellett, a közös vagyon megszüntetése örökléssel keletkező közös tulajdonoknál gyakran problémát okoz. Javaslatom a megegyezés, mert a bíróságtól is kérhető a vagyonközösség megszüntetése, de a bírósági illeték és kényszer értékesítés  anyagi veszteséggel jár. Az osztatlan  közös tulajdon megosztása a méretek és egyéb ingatlanjogi szabályok miatt, még nehezebb, megoldás lehet a használat megosztási szerződés.

– Ingatlanokat terhelő biztosítéki szerződések készítése és ellenjegyzése:  haszonélvezeti jog, használati jogok alapítása (szolgalmi jog)

– Ingatlanjogi területek: szomszédjog, birtokvédelem, Ráépítés 5:70 §, hozzáépítés 5:68 §, beépítés 5:69§, Rosszhiszemű ráépítés 5:71 §. Közös tulajdonra vonatkozó szabályokról 5:72 § rendelkezik az ÚJ PTK. Ötödik Dologi könyvében

– Ingatlan bérleti, használati szerződések:

– Lakás-, iroda és üzlet  bérleti szerződések: Ptk. 6:342. § – 6:348. §. szerint. Minta bérleti szerződés

Bérleti díj, ingatlan használati díj  érvényesítése.

– Befektetési vagy lakáscélú ingatlan vásárlásokhoz szakszerű,  ingatlanjogi tanácsadást nyújtok Jogikonzultáció>>

– Társasházak joga: alapító okirat és egyéb szabályzatok készítése, társasházak jogi képviselete.

MOST, az ingatlan értékétől független  ügyvédi díj, fix:

80.000.-Ft/ adásvételi szerződés! 27 M Ft ingatlanérték fölött csak 0,3 % a munkadíj!

H-p, 9-18-ig hívjon! 06-20-354 8963

vagy  most   írjon:      Időpont  foglalás>>

Dr. Mohos G. ügyvéd Bp.

CIKKEIMET itt kövesse, új bejegyzésről értesítem!

Ingatlanjog Facebook zárt csoportba belépés>>

Ingatlanjog blog>>

Ügyvéd elérhető:

1134 Budapest,
Bulcsú u.19.
Ügydélfogadás:
egyeztetett időpontban
Hívható:
h-p: 9-18 óra
06-20-354 8963
06-1-239 5434
Levélírás 0-24 óra
mohos.gabor@upcmail.hu
iroda@mohos-ugyved.hu

Oszd meg kérlek!
Ezt a honlapot dr. Mohos Gábor, a Budapesti Ügyvédi Kamarába 2006 évben bejegyzett egyéni ügyvéd tartja fenn, (55076872-1-41) az ügyvédekre vonatkozó jogszabályok és belső szabályzatok szerint, melyek a www.magyarugyvedikamara.hu honlapon találhatóak. Felelősség biztosításom a Magyar Ügyvédek Biztosító Egyesületénél van.

Copyright © 2016 Dr. Mohos Gábor ügyvéd Bp.

valas.lap.hu | ingatlan.lap.hu | jog.lap.hu

Dr. Mohos Gábor - Ügyvéd Budapest | 06 1 239 5434 | 1134 Budapest Bulcsú utca 19. | mohos.gabor@upcmail.hu